HTML

Csacskamackakaparás

Ez a Csacskamacka próbablogja.

Agyalásféleségek

Papeszportfólió

Archívum

Elvetemült tollas tobzódások

2007.02.21. 23:36 Csacskamacka

Néha bütykölhetnékem támad.

Amig volt gépsárkány, addig egyszerű volt az életem, mert felcuccoltam a polírpasztát meg egy rongyot, aztán elkapirgáltam az autómat órákig. Már egy éve, hogy nincs autó (azé most utolért egy 2,5 évvel ezelőtti parkolási csekk:-) és hát űr van.

A papesz másfajta űröket töltöget ki, a bütykölőset pont nem. Mer hát a papeszt nem lehet büntetlenül szerelgetni szétfele, mer csak a tekkknokolrapid tudja, hogy kell összeszerelni. De az meg nem tuti biztos és büdös is. Így aztán a papeszbütykölésből annyi maradt, hogy gyűjtögetem az elpotyogtatott kevésbé guanós tollaikat szorgosan.

Marad az egyéb dolgok bütykölése. Ilyen nálam a hímzés, a dekopázs, meg a gyöngybuzerálás. Gyártok má mindenfélét, ami eszembe jut.

Tegnap például az jutott eszembe, hogy megörökítem a kis papeszkáimat valamilyen más formában, minthogy fotózgatom őket orrba-csőrbe.
Meg amúgy is hiányoznak nekem nap közben. Bár fűztem a főnökömet idétlen időkig, hogy ugyan már, hogy feldobná már az irodát egy tollas. Kaptam egy színes lézernyomtatót.

Na aztán tegnap úgy megvilágosodtam, mint viharlámpa.
Fülembevalót kell nekem gyártani az papeszruházatból.  Hát la, az eredmény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment · 3 trackback

Címkék: bütykölés

A bejegyzés trackback címe:

https://macka.blog.hu/api/trackback/id/tr7838892

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: reloj quartz eve mon crois 2017.12.20. 04:15:47

Ólomüveg ablak, ólomüveg ajtó - Ólomüveg ablak ajtó

Trackback: reloj festina quartz hombre 2017.10.21. 18:28:58

G Y E R E K O R O S Z - Tudormanók - gyereknyelvtanulás

Trackback: logos de marcas de relojes de lujo 2017.10.08. 03:39:09

Free agreement letter for borrowing money - buusojl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.02.22. 01:32:09

Na ugye!:)
Hogy ottan van teljesen ez a post itten, teljesen patenten és élvezhetően!:)
És nem csak azé, mert Macka fan vagyok forever!
Érzem eccer ütköznünk kell eszmecserére, mer ugye van itt a közös tollas márka, a hüllő mánia, meg ez a bütyköléses késztetés is, tehát egyre több nagyon közös.
Mit ne mondjak, dönd, ékszer összepakola!
Jó lett a fülbevaó!
Lehet, hogy Ribre, ha renegátkodik, így kék visszaaggatni a kipotyogtatott tollait!:)))
Oszt lenne egy kinézete akkor így befülbevalózva a gúvadásához!:)))

Csacskamacka 2007.02.22. 09:07:09

Meg is kérdezték már többen, hogy ezért képes voltam kinyírni a papeszokat?
Mondtam, ja! Nagyon fini leves lett "kisede" módra! :-))

mizo 2007.03.01. 12:07:49

Macka!!! Ez a fülbevaló naon szép!!! Csinyájjá még és majd kivisszük Monorra sztem vastag bukszával jönnél vissza, ha ott ezeket a sok papeszos meglátja!! Cégért is csinálunk:

MACKA, élet és iparművész!

:-)))
puszi

Csacskamacka 2007.03.07. 09:28:44

Jelentem fenti produktum részben szétesett.
Újra kő csinálnom...
süti beállítások módosítása